Social software voor online hulpverlening bij jongeren.

Organisaties

Voor het overzicht en de structurering van alle organisaties heb ik mij gebaseerd op het overzicht dat aangeboden wordt op de socialekaart.be (zie vorige post). Op de pagina organisaties staat het overzicht met uitleg en voorbeelden. Ik heb de afdeling bijzondere jeugdzorg er ook bijgenomen omdat deze op veel vlakken nauw samenwerken met de organisaties die onder de rubriek jongeren vermeld staan.

Op de pagina Planning heb ik de planning toegevoegd voor het vooronderzoek. Deze heb ik deels gebaseerd op de deliverables en acties die in het door de docenten opgemaakte draaiboek vermeld staan.

Een overzicht van de deliverables is aanwezig in mijn projectboek maar ga ik hier niet aan toevoegen omdat dit gewoon een opsomming is van alle deliverables die in het draaiboek staan. Dit is meer voor mezelf een duidelijk overzicht te geven wanneer ik wat moet indienen.

Volgende punten zullen gaan over de verschillende doelgroepen en een overzicht van de bestaande social media/software.

Leave a comment